نماینده ولی فقیه استان سمنان به مناسبت هفته دامپزشکی در جمع مدیران و کارکنان اداره دامپزشکی استان، دامپزشکی را یکی از دستگاه های خدمت رسان به مردم و نظام معرفی کرد.

به گزارش بخش خبري سايت دامپزشکان به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سمنان، مدیرکل دامپزشکی استان و پرسنل اداره کل و ادارات دامپزشکی شهرستانهای سمنان، سرخه و مهدیشهر و جمعی از بازنشستگان این اداره به مناسبت روز ملی دامپزشکی با نماینده ولی فقیه استان دیدار نمودند.

در ادامه دیدار نماینده ولی فقیه در استان بیان نمودند: کارکنان دامپزشکی استان خادمان نظام و رهبری هستند و یکی از خدمات دامپزشکی خدمت به سلامت مردم است و سلامتی سرمایه نفیس انسان است که دامپزشکی توانسته در تامین سلامت مردم نقش بسزایی داشته باشد.
«آیت الله شاهچراغی» یکی از ارزنده ترین خدمت به مردم را ارائه خدمت به روستائیان و مناطق محروم عنوان کرد و افزود: خدمت به مردم عبادت است.
وی همچنین به ذبح شرعی دام اشاره کرد و گفت: وجود ناظران شرعی موجب شده گوشت و لقمه حلال به دست مردم برسد.

در ادامه این مراسم «دکتر سعیدی» مدیرکل دامپزشکی استان هم با ارائه عملکرد این اداره افزود: این سازمان توانسته است در حوزه سلامت، بهداشت و مدیریت بیماریهای دام و طیور موفق باشد.

وی با بیان اینکه این نهاد از دستگاه های پیشروی دولت و خدمات الکترونیکی است افزود: در این ارتباط 23 سامانه مجازی در استان طراحی و فعالیت می کنند.دامپزشکی توانسته در تامین سلامت مردم نقش بسزایی داشته باشددکتر سعیدی در ادامه با بیان اینکه استان سمنان رتبه دوم را در کشور در حوزه تولید داروهای دامی از آن خود کرده است گفت: واحدهای تولید داروهای دامی استان سمنان توانسته اند تامین کننده بیش از 40 درصد از داروهای دامی کشور باشند.