نام تجاری: بونسیلاژ مایز Bonsilage Maise
نام ژنریک: پروبیوتیک سیلو
شکل دارو: پودر سیال کرم رنگ بدون بو
گروه دارویی: پروبیوتیک
ترکیب: ترکیب همو فرمنتاتیو  (Lactobacillus plantarum DSM 12837 & Pediococcus pentosaceus DSM 12834) و هتروفرمانتاتیو (Lactobacillus buchneri DSM 12856) باکتریائی اسید لاکتیک که اختصاصا برای ذرت تهیه شده است.
مقدار و روش مصرف: مقدار توصیه شده Bonsilage Mais حداقل 250000 واحد کلنی شکل گرفته در هر گرم سیلو می باشد. این میزان معادل یک گرم پودر در هر تن علوفه تازه می باشد. در هنگام کاربرد، پودر  Bonsilage Mais را ابتدا با مقدار کمی آب بخوبی مخلوط نموده و پس از بدست آمدن محلول یکنواخت  آنرا به دستگاه اسپری منتقل نمائید و مجددا به میزان لازم آب اضافه کنید. برای بدست آوردن یک دوز مناسب با توزیع یکنواخت، حدودا یک گرم پودر باید در 250 میلی لیتر تا 2 لیتر آب اضافه شده و در سطح یک تن علوفه تازه جهت سیلو  پراکنده شود.
موارد مصرف:   با ترکیبی از سه سویه باکتریائی اسید لاکتیک که اختصاصا برای ذرت تولید شده، Bonsilage Mais پروسه سیلو کردن را اپتیمایز کرده، تشکیل اسید استیک فعال بیولوژیکال را افزایش داده، از رشد کپک ها و قارچها جلوگیری نموده  و ریسک تولید دمای اضافه را کاهش می دهد.
پایه و اساس فعالیت اسید استیک PH  پائینی است که در مراحل اولیه سیلو کردن ایجاد می شود. الگوی تخمیر ایجاد شده، افزایش مصرف خوراک و سطح بالائی از انرژی قابل جذب را گارانتی می نماید. در این حالت سیلو باید تا حد تراکم توصیه شده ( حداقل 200 کیلو ماده خشک در هر متر مکعب) فشرده شده و به مدت حداقل 6 تا 8 هفته انبار گردد.
کاربرد اصلی Bonsilage Mais برای سیلو های ذرت با 28 تا 35% ماده خشک و  برای سیلو های کامل با 30 تا 40% ماده خشک می باشد.
غلظت دارو:    حداقل    i 25 * 10 11  CFU/g  additive
نگهداری:    محصول باید در شرایط خشک و خنک و دور از تابش مستقیم نور آفتاب نگهداری شود.
پایداری:     در شرایط نرمال تا بیش از 24 ماه پس از تاریخ تولید ماندگار است.
بسته بندی:       قوطی های 100 گرمی