توضیحات

بخش داخلی درمانگاه دامپزشکی دامپزشکان سبز کرج با استفاده از کادر مجرب و کارکشته و استفاده از بروز ترین تجهیزات تشخیصی و پاراکلینیکی مقصد نهایی شما در دریافت بهترین و بروز ترین خدمات دامپزشکی برای پت دلبند شما میباشد.

کادر مجرب و دلسوز دامپزشکان سبز بی صبرانه منتظر کمک به خانواده شما و پت شما میباشند. امکاناتی کم‌نظیر مثل الکتروکادیوگرافی ، رادیوگرافی دیجیتال فوری، سونوگرافی ،درماتوسکوپی، میکروسکوپی، وود لمپ، تست های تخصصی چشمی و... در کنار پاراکلینیک¬ تخصصی توسط دامپزشکان و پرسنل بی نظیر یک مجموعه کاملی را کنار یکدیگر فراهم می‌آورند.
این بخش از درمانگاه دامپزشکان سبز با ارایه خدمات متنوع و تخصصی از جمله بررسی عوارض قلب و تنفس، گوارش، اعصاب، بیماری¬های غدد داخلی، پوست و دستگاه ادراری و تولید مثل، چشم پزشکی، گوش و حلق و بینی آماده به خدمت رسانی به شما می¬باشند.

همچنین این بخش مجهز به تجهیزات تخصصی درمانی از جمله نبولایزر، سیستم اکسیژن تراپی، الکتروفیزیوتراپی و ... برای کمک هرچه بهتر در تسریع بهبودی پت شما میباشد.
به جز خدمات تخصصی در این بخش شما میتوانید خدمات پایه و دوره ای پت دلبند خود را دریافت کنید از جمله : معاینه روز اول و معاینات دوره ای، مشاورهتغذیه ای و تربیتی، واکسیناسیون، کاشت میکروچیپ، صدور شناسنامه و گواهی های لازم، درمان های دوره ای ضد انگلی
ما در بخش داخلی درمانگاه دامپزشکان سبز منتظر شما هستیم.

تعیین وقت آنلاین برای بخش داخلی

به راحتی در بخش داخلی وقت رزرو کنید و با مراجعه در زمان مقرر به درمانگاه دامپزشکان سبز زمان انتظار خود را به حداقل برسانید.

رزرو وقت آنلاین