توضیحات

سونوگرافی با ارایه دریچه ای به وضعیت درونی بدن ابزاری ارزشمند در یاری رسانی به دکتر معالج در تشخیص، پایش و درمان بیماری ها است. همچنین از دیگر کاربرد های ان میتوان به کمک به نمونه گیری جهت انجام ازمایشات تخصصی اشاره نمود.
بخش سونوگرافی درمانگاه دامپزشکان سبز مجهز به یکی از بهترین دستگاه های سونوگرافی با رزولوشن بالا با تنوع در پروب های کاربردی و به همراه نرم افزار های تخصصی بروز و استفاده از کادر متخصص اماده ارایه خدمات به پت های عزیز شماست.
ارایه خدمات متنوع از جمله بررسی وضعیت سیستم گوارشی، تایید انتریت ها و اینتوساسپشن ها، بررسی وضعیت کبد و کیسه صفرا و مجاری صفراوی، کلیه ها و مثانه و سنگ ها و سدیمان های ادراری، بررسی وضعیت طحال، بررسی یکپارچگی دیافراگم، بررسی و پایش فتق ها، سونوگرافی چشمی و بررسی وضعیت قرنیه و عدسی، بررسی وضعیت دستگاه تناسلی از جمله حاملگی، تعداد و سلامت جنین، هایپر پلازی ها و کیست های تخمدانی، سونوگرافی بیضه ها و تعیین لوکیشن در نهان بیضگی، اکو کاردیولوژی و بررسی وضعیت قلبی عروقی، سونوگرافی داپلر، سونو گرافی M مود و بررسی سلامت دریچه های قلبی، بررسی سلامت لیگامنت ها و ده ها خدمت تخصصی دیگر.
همچنین در دستان متخصصان جراحی مجموعه امکان انجام نمونه گیری ها از جمله FNA ، بیوپسی هدایت شده، سنتز ها ازجمله سیستوسنتز نیز محیا شده است.
بخش سونو گرافی درمانگاه دامپزشکان سبز با بهره گیری از سواد، تجربه و مهارت متخصصان برجسته تصویر برداری و جراحی دامپزشکی اماده ارایه خدمت به خانواده ها و همکاران گرامی میباشد.

تعیین وقت آنلاین برای بخش سونوگرافی

به راحتی در بخش سونوگرافی وقت رزرو کنید و با مراجعه در زمان مقرر به درمانگاه دامپزشکان سبز زمان انتظار خود را به حداقل برسانید.

رزرو وقت آنلاین