توضیحات

در این بخش از درمانگاه دامپزشکان سبز با تکیه بر دانش دامپزشکان و متخصصان برجسته مجموعه سعی بر برطرف سازی مشکلات باروری و تسهیل پروسه های حاملگی و زایمان در پت های دوست داشتنی میکنیم.
ارایه خدمات تخصصی و در اغلب موارد برای اولین بار در ایران با هدف کمک به خانواده ها از جمله مشاوره های تخصصی باروری، آزمایشات تعیین باروری ، هماهنگ سازی، بررسی امادگی جسمانی برای حامله شدن، کمک به باروری طبیعی، تلقیح مصنوعی، بررسی حاملگی از جمله شمارش جنین ها، بررسی سلامت جنین ها ، اکوکاردیوگرافی جنین ها، توان سنجی زایمان طبیعی، کمک به زایمان طبیعی، سزارین های انتخابی و اورژانس، امداد نوزاد های در خطر و ...
همچنین در این مرکز درمان های تخصصی ناباروری ها و اختلالات باروری از جمله کیست های تخمدانی، فحلی های بینظم، مشکلات هورمونی، مشکلات جفت گیری ، بیماری های مقاربتی با استفاده از بروز ترین متد های دنیا انجام میگیرد.
انجام معاینات و آزمایشات قبل از جفت گیری از جمله بررسی سلامت عمومی، بررسی بیماری های مقاربتی، بررسی قدرت باروری اسپرم، سونوگرافی تخمدان و رحم، سونوگرافی بیضه، آزمایشات هورمونی و...
ارایه مشاوره در عقد قرارداد های جفت گیری
ما دردامپزشکان سبز در تمام مدت باروری و در هر چالش در کنار شماییم.

تعیین وقت آنلاین برای بخش باروری، مامایی و زایمان

به راحتی در بخش باروری، مامایی و زایمان وقت رزرو کنید و با مراجعه در زمان مقرر به درمانگاه دامپزشکان سبز زمان انتظار خود را به حداقل برسانید.

رزرو وقت آنلاین