توضیحات

ما در درمانگاه دامپزشکان سبز از روز اول با شما هستیم. از ارایه مشاوره تهیه حیوان خانگی، تا نگهداری و تربیت ، واکسیناسیون و درمان ها با شما ایم. همانطور که در طول عمر حیوان خانگی نیاز های او تغییر میکند ما در مرحله به مرحله با شماییم تا با ارایه بهترین خدمات ممکن زندگی را به کام شما و پت دلبندتان هرچه شیرین تر کنیم.
با ارایه توضیحات و مشاوره ها و انجام معاینات و آزمایشات دوره ای لازم، نهایت تلاش خود را در پیشگیری از بیماری و به خطر افتادن شما و پت شما خواهیم کرد و در صورت بیمار شدن چه در بیماری های ساده و چه در بیماری های پیچیده با تکیه بر دانش و امکانات خود در کنار شما هستیم.
کادر تخصصی درمانگاه دامپزشکان سبز با تکیه بر دانش خود و استفاده از متد های روز دنیا در تشخیص و درمان، استفاده از تجهیزات تشخیصی بروز، استفاده از ابزار درمانی تخصصی، به کارگیری سیستم های دیجیتال هماهنگ سازی و برنامه ریزی همواره تلاش در هموار سازی سخت ترین روز های بیماری و ناراحتی را برای پت شما و خانواده شما دارند.

تعیین وقت آنلاین برای بخش خدمات درمانی

به راحتی در بخش خدمات درمانی وقت رزرو کنید و با مراجعه در زمان مقرر به درمانگاه دامپزشکان سبز زمان انتظار خود را به حداقل برسانید.

رزرو وقت آنلاین