توضیحات

بخش دندانپزشکی درمانگاه دامپزشکان سبز با استفاده از متخصصان جراحی و دندانپزشکی دامپزشکی اقدام به ارایه بهترین خدمات دندانپزشکی به پت های عزیز شما میکند.
ارایه خدمات مختلف تخصصی از جمله جرمگیری، بروساژ، سفید کردن،درمان بوی بد دهان، جراحی های دهان و دندان، ترمیم، روت کانال، درمان سرجیکال ابسه ها، جراحی پولیپ ها و اپولیس ها، جراحی شکستگی فک و صورت، درمان کرودینگ، ارتودنسی ، اگزودونتیس، پریودونتیس و ...
توانایی تهیه تصاویر رادیولوژی از فک و ریشه ها جهت پلنینگ و بررسی وضعیت بافت های ریشه و پولپ و پریودونتال در این بخش محیا میباشد.
دربخش دندانپزشکی درمانگاه دامپزشکان سبز ارایه خدمات به سگ ، گربه ، جوندگان ، خرگوش و حیوانات حیات وحش با نظارت مستقیم متخصص جراح و تحت مانیتورینگ شدید کادر دوره دیده فراهم شده است.
اموزشات لازم از جمله مسواک زدن، روش های پیشگیری از تشکیل پلاک و جرم، باید ها و نباید ها در حفظ بهداشت دهان و دندان، جلوگیری و درمان های خانگی بوی بد دهان، رسیدگی به توله در زمان دراوردن و انداختن دندان های شیری و ... در این بخش توسط کادر درمان به خانواده مراجعین داده می شود.

تعیین وقت آنلاین برای بخش دندان پزشکی و جراحی های دهان

به راحتی در بخش دندان پزشکی و جراحی های دهان وقت رزرو کنید و با مراجعه در زمان مقرر به درمانگاه دامپزشکان سبز زمان انتظار خود را به حداقل برسانید.

رزرو وقت آنلاین