توضیحات

رادیولوژی با فراهم کردن تصویری روشن و مشخص از شرایط بافت نرم و بافت سخت درون بیمار به دکتر معالج در تشخیص و پایش بیماری کمک بی نظیری میکند.
از میان انواع مختلف دستگاه های رادیولوژی سیستم های دیجیتال به دلیل سرعت بالا و انعطاف پذیری و نرم افزار های بسیار تخصصی و کاربردی بهترین یاور در دستان پر توان کادر درمان میباشند.
درمانگاه دامپزشکان سبز مجهز به دستگاه رادیولوژی دیجیتال با نرم افزار تخصصی دامپزشکی میباشد که در سطح ایران جز معدود مجموعه هاییست که این سیستم گرانبها را در اختیار دارد.
همچنین در درمانگاه دامپزشکان سبز با بهرمندی از سواد و تجربه بیکران کادر تخصصی و متخصصان تصویر برداری دامپزشکی، سیستم های بروز دنیا را در اختیار کادر متخصص و مجرب قرار داده ایم تا بهترین نتیجه را بتوانیم برای پت های عزیز شما بگیریم.

در این بخش علاوه بر امکان تهیه گراف های ساده باکیفیت، امکان تصویر برداری با ماده حاجب برای بررسی دقیق تر اعضا و فرایند های بیولوژیک نیز محیا میباشد؛ که از این میان میتوان به میلوگرافی برای بررسی وضعیت نخاع، سیستوگرافی برای بررسی وضعیت مثانه و کلیه ها و عکس برداری با ماده حاجب سیستم گوارشی برای بررسی اختلال های حرکتی، گرفتگی ها، اینتوساسپشن، تنبلی ها و غیره نام برد.

پروسه تبدیل اشعه ایکس تابیده شده تا دریافت تصویر در درمانگاه دامپزشکان سبز حدود 3 ثانیه زمان میبرد که این درمقایسه با سیستم های قدیمی که معمولا یک یا دو ساعت زمان میبرد جهشی شگرف در ارایه خدمات سریع به پت های دلبند شما میباشد.

همچنین بدلیل دیجیتال بودن تصاویر امکان مشاهده بر روی موبایل و یا ارسال برای دامپزشکان خارج از کشور در کسری از ثانیه فراهم است.
تصاویر تهیه شده در دیتابیس های درمانگاه دامپزشکان سبز نگهداری میشوند تا در اینده امکان دسترسی برای پزشکان معالج و خانواده بیمار فراهم باشد.
علاوه بر آن عکس رادیولوژی را بر روی CD به همراه نرم افزار مخصوص ذخیره می کنیم تا صاحب حیوان بتواند بر روی هر دستگاه دیجیتالی از جمله کامپیوتر های شخصی عکس حیوان خود را با بهترین کیفیت ببیند و حتی دامپزشکان دیگر نیز از آن بهره ببرند.
در بخش رادیولوژی درمانگاه دامپزشکان سبز هدف ما ارایه خدمات تخصصی در کوتاه ترین زمان ممکن و به نحوی قابل اعتماد است.

تعیین وقت آنلاین برای بخش رادیولوژی

به راحتی در بخش رادیولوژی وقت رزرو کنید و با مراجعه در زمان مقرر به درمانگاه دامپزشکان سبز زمان انتظار خود را به حداقل برسانید.

رزرو وقت آنلاین