توضیحات

بخش تخصصی قلبی عروقی درمانگاه دامپزشکان سبز با سابقه ای درخشان در ارایه خدمات به بیماران قلبی و با بهره گیری از توان بینظیر پزشکان مجموعه اماده خدمت رسانی به شماست.
بیماری های قلبی همواره جز ترسناک ترین بیماری ها برای خانواده ها بوده اند و استرس وارده به خانواده بدلیل بحران های محتمل و نگرانی دایمی میتواند برای خانواده ها مستهلک کننده باشد. در این بخش ما همواره تلاش کرده ایم که با بکار گیری اپروچ چند جانبه تلاش به تسهیل پروسه زندگی با پت های مبتلا به عوارض قلبی عروقی بنماییم.
استفاده از پزشکان متخصص، استفاده و تامین پروسه های تشخیصی درمانی مطمئن، استفاده از بروز ترین روش های درمانی و کنترلی بیماری های قلبی و همکاری با مجموعه های دوست و همکار به منظور هرچه مطمین تر و اسانتر کردن روند درمان از جمله ویژگی های بخش قلبی عروقی درمانگاه دامپزشکان سبز است.
امکان سازی تهیه گراف های قلبی، تهیه نوار های قلبی دقیق، سنجش فشار خون در مجموعه برای پایش پت ها ایجاد شده است. همچنین استفاده از ابزار هایی همچون اکوکاردیوگرافی توسط برترین متخصصان همکار و ازمایشات قلبی در ازمایشگاه های رفرنس دامپزشکی ضریب اطمینان تشخیص و پایش بیماری های قلبی عروقی را به حداکثر ممکن رسانیده است.

تعیین وقت آنلاین برای بخش قلبی و عروقی

به راحتی در بخش قلبی و عروقی وقت رزرو کنید و با مراجعه در زمان مقرر به درمانگاه دامپزشکان سبز زمان انتظار خود را به حداقل برسانید.

رزرو وقت آنلاین