توضیحات

بخش بستری

بخش بستری کلینک دامپزشکان سبز کرج با هدف ارائه خدمات به بیمارانی که نیاز به مراقبت های تخصصی دامپزشکی دارند راه اندازی شده است. در بسیاری از بیماریها ضروری‌ست که بیمار برای مدتی زیر نظر بوده و دوره درمان را در بیمارستان سپری نماید. به عنوان مثال می‌توان به برخی اعمال جراحی پیچیده، بیماریهای عفونی صعب‌العلاج یا واگیر، بیماریهای قلبی و تنفسی حاد که جان بیمار را تهدید میکند، بیماریهایی که نیاز به مراقبت ۲۴ ساعته و تجویز مکرر دارو و انجام آزمایشات متعدد دارند و مواردی از این دست اشاره کرد.

بخش بستری و پانسیون کلینک دامپزشکان سبز کرج با کادری مجرب و امکاناتی به‌روز با داشتن فضایی مناسب، مکانی امن و راحت برای حیوان شما فراهم کرده است تا با آرامش خیال حیوان خود را به ما بسپارید. پانسیون کلینک دامپزشکان سبز کرج آماده ارائه خدمات بصورت شبانه روزی می باشد.

بخش پانسیون

بخش پانسیون بیمارستان به منظور نگهداری از حیواناتی که صاحبان آن ها برای مدتی قادر به نگهداری حیوان خود نیستند (مانند مسافرت) ایجاد شده است تا صاحبان آن ها با آرامش کامل و آسودگی خیال  حیوان شان را به ما بسپارند.

در طول روز تمامی حیوانات در کنار هم (مگر در شرایط خاص) در محیطی بسیار مناسب از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر همراه با 2 وعده غذایی خشک با بهترین کیفیت و در شب هم در قفس هایی مجزا مجهز به بهترین سیستم گرمایشی وسرمایشی برای خواب نگهداری می شوند. همچنین محیط نگهداری آن ها در طول روز 2 بار به منظور جلوگیری از بروز احتمالی بیماری با رعایت نکات بهداشتی نظافت می شود (وسط روز و آخر شب) و قفس حیوانات نیز هر روز صبح تمیز می گردد.

قوانین نگهداری پانسیون

از پذیرش حیوانات زیر یک سال به دلیل ضعیف بودن سیستم دفاعی و احتمال مبتلا شدن به بیماری معذوریم.
مبلغ دریافتی برای نگهداری پت شما بسته به نژاد ( نژاد بزرگ و نژاد کوچک) و وزن حیوان می باشد.

تعیین وقت آنلاین برای بخش پانسیون و بستری

به راحتی در بخش پانسیون و بستری وقت رزرو کنید و با مراجعه در زمان مقرر به درمانگاه دامپزشکان سبز زمان انتظار خود را به حداقل برسانید.

رزرو وقت آنلاین