10 نوع بهترین گربه

نژاد گربه Polydactyl

نژاد گربه های پلی متیل بهترین رده های پنجره عالی را می دهند. Errr ، sixes. همچنین به عنوان نژاد “گربه های میتس” یا “گربه های انگشت شست” شناخته می شوند ، “پلی آماتیل ها دارای جهش ژنتیکی هستند که به آنها بیش از تعداد معمول انگشتان پا روی یک یا چند پا می دهد. نژاد گربه های پلی آمیدیل ممکن است در هر پنجه شش تا هشت انگشت پا داشته باشد. انگشتان پا اضافی بعضی اوقات باعث می شود انگشت شست انگشتان پا باشد.

نژاد گربه Snowshoe

Snowshoe با پوزه و پاهای سفید ، نقاط “تاریک”بر روی پوست و چشمان آبی آن چیزی را که از آن گرفته شده به نظر می رسد: یک سیامی با پاهای سفید که در دهه 1960 در بستر یک پرورش دهنده سیامی در فیلادلفیا ظاهر شد. ظاهر خاص Snowshoe برای پرورش دشوار است ، این گربه ها اصلاح شده نادر هستند.

گربه Calico

به دلیل فعال شدن تصادفی ژنها ، پیدا کردن موارد مشابه غیرممكن است. صفات لازم برای الگوسازی کالریک بر روی کروموزوم X است ، بنابراین تقریباً همه گربه های کالریکو ماده هستند. گربه های کالریو نر تعداد کمی دارند و از هم فاصله زیادی دارند و فقط به دلیل نقص ژنتیکی می توانند وجود داشته باشند.

گربه British Shorthair

Shorthair بریتانیا هم به لحاظ ظاهری و هم به طور معمول شخصیتی سرگرم کننده و معروف است. ظرافت ظاهری صورت و بدن و خزهای مخملی آن ، با خوی محکم مطابقت دارد.

Siamese

چه کسی می تواند در برابر چشمان آبی نژاد گربه سیامی مقاومت کند؟ این گربه ها قرن هاست که به خاطر شخصیت های بی نظیر الگوبرداری و آشکار بودنشان مورد توجه قرار گرفته اند. طولانی نماد وضعیت،گربه های سیامی به عنوان هدیه به مقامات رسمی اهدا شده اند. آنها اولین بار ایالات متحده را در سال 1878 ساختند که یکی از آنها توسط رئیس کنسول آمریکایی به رئیس جمهور رادرفورد بی. هایز و همسرش اهدا شد. این گربه ها به ویژه بسیار پر صدا شناخته می شوند.

نژاد گربه

نژاد گربه Norwegian Forest

اگر دوست دارید گربه ای را در آغوش بگیرید که حجم زیادی از خز داشته باشد، بنابراین گربه جنگلی نروژی برای شما مناسب است. نروژی یک گربه بزرگ با پنجه های بزرگ و خز زیادی مانند پسر عموی وایکینگ نژاد گربه مین Coon است. نروژی بزرگ و آرام دارای مقاوم در برابر آب و انگشتان پا است.

نژاد گربه پرشین persian

خز ، خز ، خز. ایرانیان (به نام Longhairs در خارج از ایالات متحده) احتمالاً گربه “لوکس” کم اهمیت است – یعنی گربه ای که انتظار دارد در دامان تجملات باشد. با این حال ، آا محبوب ترین نژاد گربه در جهان هستند. اگرچه آنها به بینی تحت فشار “Pekingese” معروف شده اند که بسیاری ازآنها پرورش داده می شود، با این وجود تمام خزها به نظافت روزانه زیادی احتیاج دارند و بیشتر ابتلا به بیماری کلیوی هستند ، بنابراین به سونوگرافی مکرر احتیاج دارند.

نژاد گربه

منبع: britannica.com