دسته دارویی:محلول ضد عفونی کننده و تمیز کننده

ترکیب:بنزالکونیوم کلراید25/6 درصد و گلوتارآلدهید 125/3 درصد

موارد مصرف:یک ضدعفونی کننده سینرژیسم قوی، وسیع الطیف و با اثر سریع می باشد که علیه اکثر میکروارگانیسم ها از قبیل باکتری های گرم مثبت و گرم منفی واشکال وجتاتیوآنها، مایکوپلاسماها، مایکوباکترها، انواع ویروسها، قارچ ها ، مخمرها، کپک‌ها، جلبک‌ها، پرتوزواها و اسپور قارچ ها و باکتری ها موثر است .

از محلول رقیق شده این محصول برای ضدعفونی فضا، ساختمان وتجهیزات دامداری ها و مرغداری ها ، حوضچه های ورودی سالن های گاوداری و مرغداری ، کارخانجات جوجه کشی، کشتارگاه‌های دام و طیورو مراکز تلقیح مصنوعی ، بیمارستان های دامپزشکی، وسایل و ماشین آلات حمل و نقل دام و طیور و نیز در صنایع غذایی، کارخانجات صنایع غذایی، سردخانه ها و انبارهای مواد غذایی استفاده می‌شود.

مقدار و روش مصرف:به نسبت 1 به 100 جهت ضدعفونی سطوحی که از قبیل سطوحی که شسته وتمیز باشند، در موارد آلودگی شدید یا عدم امکان شستشوی اولیه به نسبت 1 به 5 و برای حوضچه های ورودی از نسبت 1 به 20 استفاده می‌شود، زمان کافی برای ضد عفونی وسایل 30 دقیقه می باشد.

روش مصرف به صورت حمام برای غوطه ورسازی، پرکردن حوضچه های ورودی، مه پاشی جهت ضدعفونی فضا، اسپری ضدعفونی سطوح و استفاده از اسفنج برای ضدعفونی موضعی صورت می‌گیرد.

موارد احتیاط:سطوحی که در تماس مستقیم با دام یا موادغذایی می باشند پس از ضدعفونی شسته شوند، این محلول نباید با مواد دیگر مخلوط شود، از ظروف خالی این محلول استفاده نشود، در هنگام کار از دستکش، ماسک، عینک و روپوش استفاده گردد و در صورت تماس با چشم با آب فراوان شسته شود، محلول تهیه شده حداکثر تا یک هفته مصرف شود، جهت اثربخشی بیشتر شستشو قبل از ضدعفونی توصیه می‌شود.

 شرایط نگهداری: در محل خنک ، دور از نور و دسترس کودکان نگهدای شود.

بسته بندي : در گالن 4 لیتری