ترکیب:

این واکسن حاوی رئو ویروس زنده سویة S1133است که هر دوز آن حاوی 104TCID50رئو ویروس تکثیر یافته بر روی کشت سلولی فیبروبلاست جنین جوجه SPFمی‌باشد.

موارد مصرف:

واکسن گالیواک رئو برای واکسیناسیون گله‌های مادر در سنین 10- 8 روزگی و 8 – 6 هفتگی علیه بیماری آرتریت ویروسی توصیه گردیده است.

نحوه تجویز و روش مصرف:

بمنظور آماده نمودن واکسن، بوسیله یک سرنگ استریل پلاستیکی مقدار 3 – 2 میلی‌لیتر از حلال را به واکسن حاوی ویروس لیوفیلیزه شده اضافه می‌کنیم، سپس واکسن حل شده را به بطری حاوی باقیمانده حلال اضافه می‌کنیم. پس از حل نمودن می‌توانیم واکسن را در مدت 1 ساعت مصرف نمائیم. واکسن رقیق شده را به روش زیرجلدی در ناحیة گردن و به مقدار 0.2 میلی‌لیتر برای هر پرنده تزریق می‌کنیم.

ایمنی:

در مدت 10- 8 روز پس از مصرف واکسن، ایمنی لازم حادث می‌گردد. بنابراین بسیار مهم است قبل از اینکه جوجه‌ها به ویروس بیماری‌زای مزرعه آلوده گردند، سطح ایمنی در بدن جوجه توسط واکسیناسیون افزایش یابد. لذا پرندگان جوان هر چه سریعتر می‌بایست واکسینه شده و در سالن‌های تمیز و ضدعفونی شده قرار گیرند. واکسن گالیواک رئو با سایر واکسن‌ها تداخل ندارد و پوشش ایمنی یکنواختی در گله ایجاد می‌کند.

نگهداری: ویال‌های واکسن را در برودت 2+ الی 8+ درجه سانتی‌گراد نگهداری نمائید. حلال واکسن می‌بایست در مکان تاریک و خنک حفظ گردد.

بسته بندی:واکسن گالیواک رئو در بسته‌های محتوی 10 ویال 1000 دزی بهمراه بطری‌های حلال به بازار عرضه می‌گردد.