نژاد سگ چیست؟

مردم از زمان ماقبل تاریخ ، نژاد سگ را پرورش داده اند. نخستین پرورش دهنده سگ ها از گرگ ها برای ایجاد سگ های خانگی استفاده می کردند. از ابتدا ، انسانها به طور هدفمند سگها را برای انجام کارهای مختلف پرورش می دادند. تصور می شود شکار ، محافظت و مراقبت از حیوانات اولین کارهایی هستند که با اشتیاق حیوان انجام می شود و دوست داشته می شود “بهترین دوست انسان” باشد.

هزاران سال ، انسان ها سگ ها را به سمت ویژگی های جسمی و روحی پرورش می دادند که برای کارهای مورد انتظارشان مناسب تر بودند. انواع براق توری که برای تعقیب طعمه پرورش داده شده است ، و انواع عظیم ماستیف که به عنوان سگ های نگهبان و جنگجو مورد استفاده قرار می گیرند ، دو نمونه باستانی از سگ هایی هستند که برای کارهای خاص پرورش می یابند.

همانطور که انسان ها پیچیده تر شدند ، سگهایشان نیز همینطور بودند. سرانجام ، نژادهای خاصی از سگها به وجود آمدند که با توجه به نیازها و شرایط محلی پرورش دهندگان پرورش داده می شدند. به عنوان مثال ، Greyhound نوع بنیادی برای Wolfhound عظیم ایرلندی و Greyhound ریز ایتالیایی بود. هر سه شباهت خانوادگی کاملاً مشخصی دارند ، اما شما هرگز برای تشخیص آن ها اشتباه نمی کنید.

بنابراین ، چه موقع نژاد یک نژاد است و نه فقط یک نوع یا نوع سگ؟ ساده ترین راه برای تعریف نژاد سگ ، گفتن این است که همیشه “صحیح است” پرورش می یابد. یعنی این که ، پرورش یک ایرلند خالص پرورش یافته به یک ایرلندر خالص دیگر ، همیشه سگ هایی را تولید می کند که فوراً به عنوان تنظیم کننده های ایرلندی قابل تشخیص باشند.

خصوصیات بدنی ، حرکت و خلوص هر نژاد سگ در یک سند مکتوب بنام “استاندارد نژاد سگ” تنظیم شده است.

درباره نژاد سگ Affenpinscher

نگاه apish Affen به روش های زیادی توصیف شده است. به آنها “سگ میمون” گفته می شود. فرانسوی ها به این سگ می گویند diablotin moustachu (“شیطان کوچک سبیل”) و طرفداران جنگ ستارگان استدلال می کنند که آیا آنها بیشتر شبیه Wookies یا Ewoks هستند.

یک متخصص سگ حرفه ای به ما می گوید: “این یک نژاد نیست که شما آموزش می دهید.” او مانند یک انسان است. شما او را دوست داشته باشید. آنها می توانند اراده و سلطه گر باشند ، اما اکثراً Affens وفادار ، محبت آمیز و همیشه سرگرم کننده است.

درباره نژاد سگ Airedale Terrier

Airedale Terrier بزرگترین از همه نژادهای ترری است. نرها حدود 23 اینچ در شانه قد دارند پاهای بلند و عضلانی،چشم های تیره و گوش های مرتب ، یک هوش هیجان را منتقل می کند. Airedales تصویر دقیقاً هوشیاری و اراده ای است و فقط بزرگتر است. و مانند پسر عموی کوچکتر خود در خانواده تریر ، می تواند جسور ، مصمم و سرسخت باشد. Airedales با بچه ها دلسوز و صبور است اما در هنگام محافظت ازخانه ، عقب نشینی نمی کند.

نژاد سگ

درباره سگ اسکیمو آمریکایی

سگ اسکیمو آمریکایی در سه اندازه استاندارد ، مینیاتوری و بزرگ قرار دارد و به اندازه 19 اینچ روی شانه یا به اندازه 9 اینچ در حالت ایستاده است. صفات متمایز شامل موی سفید متراکم و درخشان است که حالت زبر مانند شیر در اطراف سینه و شانه ها دارد. چهره ای خندان ، با بینی های سیاه ، لب ها و چشمانی که بیان دقیق و هوشمندانه ای دارد.آنها با یک حرکت جسورانه و چالاکی حرکت می کنند.

اسکی ها حیوانات اجتماعی هستند و در صورت غفلت یا اقدامی می توانند رفتارهای مشکلی ایجاد کنند – آنها اصرار دارند که جزئی از زندگی خانوادگی باشند.

منبع: akc.org