در این مقاله از سایت دامپزشکان شما را با نحوه تربیت سگ آشنا می کنیم

نحوه تربیت سگ

تعریف تربیت سگ و یک حیوان مناسب می تواند توسط صاحب متفاوت باشد ، اما پرورش سگی که مورد نظر شما باشد غیرممکن نیست. اطمینان از اینکه سگ شما به درستی آموزش دیده است و مکان هایی که میخواهید به او آموزش دهید شروع خوبی برای تربیت سگ است.  به منظور داشتن یک سگ مناسب برای شما ، انرژی خود را بر روی صفات خاص مورد علاقه خود متمرکز کنید و در عین حال مطمئن شوید که او سگی باهوش است که شما و خانواده شما را خوشحال خواهد کرد.

آموزش سگ خود را شروع کنید

اطمینان حاصل کنید که وقت و صبر کافی دارید. بزرگ کردن و تربیت سگ با مهارت و رفتار خوب ، سالها به زمان و تعهد نیاز دارد. قبل از شروع کار خود ، باید در مورد برنامه خود فکر کنید و اگر یک توله سگ دارید. توله سگ شما همچنین برای یادگیری دستورات جدید بسیار زمان خواهد برد ، بنابراین همانطور که می آموزد با او صبور باشید.

    توله سگ شما نمی داند چگونه به طور طبیعی رفتار کند. با این حال ، او می خواهد شما را خوشحال کند ، که در هنگام آموزش او به شما کمک می کند، آموزش پولی می تواند از هر چهار تا شش ماه حتی تا یک سال طول بکشد.

در زمان مناسب شروع کنید

توله سگ شما وقتی حدود 12 تا 16 هفته سن دارد ، می تواند شروع به آموزش کند. در این مرحله ، او به اندازه کافی توسعه یافته است که می تواند یاد گرفتن را ادامه دهد.

او را بیرون ببرید

هنگامی که توله سگ جدید خود را به خانه آورده اید ، باید او را فوراً به بیرون ببرید تا به او نشان دهید که در کجا باید به حمام برود. این به او کمک می کند تا با رفتن به حمام در خارج از خانه ارتباط برقرار کند. پس از انجام این کار ، او راتشویق و به او محبت کنید ، که با رفتن به خارج از منزل تشویق او بسیار موثر است.

    هنگامی که او بیرون می رود ، به او اجازه دهید حیاط را کشف کند یا اینکه به دستشویی برود.

او را در یک منطقه کوچک محصور کنید

هنگامی که حیوان شما یا همان توله سگ شما برای اولین بار آموزش و تربیت سگ آرامی دارید انجام می دهید ، باید مطمئن شوید که وقتی خانه نیستید یا او را تماشا نمی کنید ، در یک منطقه محدود می شود. این کار هنگام یادگیری ، باعث کاهش حوادث در سایر قسمتهای خانه می شود.

برای تربیت سگ به دنبال نشانه هایی از اوقات فراغت و بیرون رفتن سگ باشید

توله سگ شما علائمی را نشان می دهد که وی نیاز به بیرون رفتن دارد. به دنبال علائم ، قدم زدن در اطراف یا پارس کردن باشید. اینها همه نشانه هایی است که وی برای رفتن به دستشویی نیاز دارد. هنگامی که این علائم ظاهر می شود ، او را سریع بیرون ببرید تا بتواند کار خود را انجام دهد.