برای تربیت کردن سگ وقتی توله سگ شما در حال یادگیری است ، باید او را اغلب از خانه بیرون بیاورید. هنگامی که از خواب بلند شد و هر 30 دقیقه تا یک ساعت در طول روز ، او را بیرون بیاورید. بلافاصله بعد از تغذیه و هنگامی که از خواب بیدار می شود ، او را بیرون ببرید. او همچنین قبل از رفتن به رختخواب باید درست بیرون برود.

سعی کنید هر بار که او را بیرون می برید ، او را به همان نقطه که قبلا بود در حیاط ببرید. عطر و بوی او در آنجا باعث می شود که او اشتیاق به بازی نشان دهد.

در تربیت کردن سگ محبت زیادی کنید

وقتی توله سگ شما بیرون می رود و از حمام استفاده می کند ، محبت زیادی به او کنید. حتی می توانید با جایزه او را تحسین کنید. این فقط باعث می شود که او بخواهد شما را بیشتر خوشحال کند.

تربیت کردن سگ

اندازه مناسب قفس را انتخاب کنید

 آموزش جعبه چیز خوبی برای تربیت کردن سگ شما است.

وقتی خانه نیستید می توانید او را در آنجا بگذارید ، که باعث خرابکاری در خانه نشود. از آنجا که او زمان قابل توجهی را در جعبه خود می گذراند ، باید مطمئن شوید که غذای کافی را برای توله سگ خود خریداری کرده اید و در جعبه گذاشته اید.

او را تشویق کنید که داخل جعبه شود

 وقتی برای اولین بار در حال آموزش و تربیت کردن سگ با جعبه سگ خود هستید ، باید آن را به مکانی راحت و شاد تبدیل کنید. با جعبه ای که در اتاق نشیمن یا آشپزخانه شما قرار دارد شروع کنید. یک پتو ، یک تخت کوچک یا یک پد را در جعبه قرار دهید تا باعث شود وی بخواهد وارد شود.

در را روی او ببندید

هنگامی که سگ خود را برای چند بار باز کردن در جعبه بفرستید ، در حالی که او در آنجا است ، شروع به بستن درب کنید. بگذارید درب حدود 10 دقیقه بسته شود.

اگر هنوز او را در حال زدن به قفس یا خراشیدن در قفس است ، نباید به او اجازه دهید بیرون بیاید. این به او نشان می دهد که این رفتار او را از قفس بیرون می آورد