چگونه می توان از سگ خود مراقبت کرد

توله سگ ها بدون شک برخی از قابل تحسین ترین چیزهای کره زمین هستند.در اینجا یک راهنمایی برای کمک به شما در مراقبت از علاوه بر این جدید خانواده وجود دارد.

هنگامی که زمان نگهداری و مراقبت از سگ جدید برای اولین بار فرا رسید ، تقریباً می توانید به سه چیز توجه کنید: شادی بی حد و  حصر ، تمیز کردن توله سگ ، همانطور که به زودی یاد خواهید گرفت ، یک توله سگ در حال رشد برای رشد و پیشرفت بیشتر به یک کاسه غذا و یک خانه احتیاج دارد. و گرچه ممکن است در ابتدا کار زیادی باشد ، اما ارزش این تلاش را دارد. ایجاد عادات خوب و سالم در آن چند هفته اول که دچار کمبود خواب می شوند ، پایه و اساس بسیاری از سالهای خوشبختی سگ را برای شما و توله سگ شما قرار می دهد.

نگهداری و مراقبت از سگ

1. یک دامپزشک خوب پیدا کنید

اولین جایی که شما و توله سگ جدیدتان باید با هم بروید، به دامپزشک برای معاینه است. این ملاقات نه تنها اطمینان از سالم بودن توله سگ و عاری از مشکلات جدی بهداشتی ، نقص هنگام تولد و غیره کمک می کند بلکه به شما کمک می کند تا اولین قدم ها را به سمت یک روال پیشگیرانه خوب بردارید. اگر دامپزشک ندارید،از دوستان خود که حیوان خانگی دارند کمک بخواهید.

2. از اولین مراجعه به دامپزشک بیشترین استفاده را ببرید

از دامپزشک خود بپرسید که کدام غذای توله سگ را توصیه می کند که مراقبت و نگهداری از سگ شما را کامل می کند، چند بار برای تغذیه ، و چه بخشی را باید به سگ خود بدهید، همچنین با دامپزشک خود یک برنامه برای واکسیناسیون سگ خود تنظیم کنید. در مورد گزینه های ایمن برای کنترل انگل ، اعم از خارجی و داخلی با دامپزشک خود صحبت کنید.

خرید مواد غذایی با کیفیت

بدن توله سگ شما همیشه در حال رشد است ، به همین دلیل لازم است غذایی را انتخاب کنید که مخصوصاً برای توله سگ ها مناسب باشد. به دنبال بیانیه ای از انجمن مسئولان کنترل خوراک آمریکایی (AAFCO) در مورد بسته بندی برای اطمینان از این باشید که غذایی که شما انتخاب می کنید ، نیازهای غذایی شما را برآورده کند.

نژادهای کوچک و متوسط ​​می توانند غذای سگ های بزرگسال بین 9 تا 12 ماه را بخورند،اطمینان حاصل کنید که توله سگ شما همیشه آب شیرین و فراوانی در دسترس داشته باشد.

مراقبت و نگهداری از سگ

چندین بار در روز سگ خود را تغذیه کنید:

    سن 6-12 هفته – 4 وعده غذایی در روز

    سن 3-6 ماه – 3 وعده غذایی در روز

    سن 6-12 ماه – 2 وعده غذایی در روز

3. اطاعت کردن را یاد بدهید

با آموزش رفتارهای خوب توله سگ ، توله سگ خود را برای زندگی در تعامل اجتماعی مثبت تنظیم می کنید. علاوه بر این ، آموزش اطاعت به شما کمک می کند تا پیوند محکم تری بین شما و توله سگ خود ایجاد کنید.

آموزش توله سگ خود برای اطاعت از دستوراتی مانند نشستن ، ماندن ، پایین آمدن ، نه تنها دوستانتان را تحت تأثیر قرار می دهد ، بلکه این دستورات به شما کمک می کند تا سگ شما را در هر شرایطی که خطرناک باشد ، ایمن و تحت کنترل خود نگه دارد. بسیاری از دارندگان توله سگ می دانند که کلاس های اطاعت راهی عالی برای آموزش هم صاحب و هم سگ است. کلاس ها به طور معمول پذیرش توله سگ ها را از 4 تا 6 ماهگی شروع می کنند.